Mellékhatások

 2010.04.06. 13:29

Ma negyedik napja szedem az Apidexint. Nem bírtam ki, ma is ráálltam a mérlegre, 110,5 kilót mutatott. 5 napja három és fél kilóval több volt. Lehet, hogy ez mind víz???

Nem is ezért írok, hanem azért, hogy leírjak néhány mellékhatást.

1. Régen sem voltam frigid.. de kezdek megint nimfománságra hajazni :D valószínűleg az alhasi "vérbőség" miatt lehet, mindenesetre khm :))

2. Az alacsony vérnyomásom ellenére sosem voltam kávés, mert bealudtam a kávétól. Ebben a bigyibogyóban van koffein, viszont egész nap pörget. Sok túlsúlyos ember ismeri szerintem azt, hogy fáradt, meg nehezen mozog, ez az érzés elmúlt, aminek nagyon örülök.

3. Már írtam, hogy egy hete nem szálldos semmi a szemem előtt az alacsony vérnyomás miatt, nagyon örülök neki :D

Kicsit ritkítani fogok a bejegyzéseken, mert annyira nincs sokmindent írnom, esetleg ha van valakinek kérdése, arra szívesen válaszolok. Úgy gondolom, hogy 10.-én fogok mérni (centivel), meg 2-3 naponta kilót, ami mondjuk elég lenne heti egyszer, de úgysem bírom ki.

 

Címkék: fogyókúra apidexin

A bejegyzés trackback címe:

https://over100.blog.hu/api/trackback/id/tr451898703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása