Étrend

 2010.06.07. 19:29

Ezt az étrendet javasolták nekem, gondoltam megosztom :)
Előszöris a legfontosabb: a SPARban vegyél lenmagolajat és minden reggel igyál meg 1 evőkanálnyit!!!Ez nagon fontos!Nem finom de túlélhető :D

Reggeli:2dl gyümölcsös joghurt+30gramm natúr zabpehely

Tízórai:Tonhalas szendvics puffasztott rizsre kenve vagy magvas barna kenyérre

Ebéd:150-200gramm csirkemell vagy pulykamell de lehet panír nélküli hal is.Bármilyen+120gramm rizs/héjában főtt burgonya

Uzsonna:250gramm zsírszegény túró+édesítőszer+mehet bele pár szem eper vagy vmilyen aktuális gyümölcs

Vacsora: 120gramm hal vagy csirkemell,sok sok salátával(fejessaláta,paprika,paradicsom,uborka,olivabogyó,mozarella sajt)

Címkék: egészség diéta étrend

A bejegyzés trackback címe:

https://over100.blog.hu/api/trackback/id/tr272063777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

owyn · http://griefofthousandnights.blog.hu/ 2010.06.09. 11:18:55

Szia! Olvasom a blogodat, én is éppen a méregtelenítés fázisában vagyok, tudnál írni kicsit részletesen arról, hogy milyen volt a hidrocolon?

köszi,

Owyn (griefofthousandnights.blog.hu/)

eriya 2010.06.09. 11:26:39

@owyn: Szia, épp ma megyek megint.
Szívesen írok róla, bár egy kicsit izén fog hangzani :D

Szóval aznap amikor mész,kell előtte reggel egy kaki, kulonben "dugó" lesz. Ezt ha nem ment volna, glicerinkúppal oldottam volna meg, a doki azt mondta a hashajtó nem tuti.

Mielőtt a fenekedbe dugnának egy csövet, ujjal ellenörzik nincs e pl súlyos aranyered, vagy bármi olyan, ami miatt nem lehetne.

Aztan feldugják a csövet, ha lazítasz, épp hogy kellemetlen, utana a fenekeden levő záróizmok ugyis "rácuppannak".

2-3 deci vizet engednek fel, ami kimondottan kellemes is, meg masszirozzak a hasad.

Nekem a doki tobbszor hagyta egy kicsit tul sokaig, ugyhogy parszor eluralkodott a "rohannom kell a wcre" erzes, ami kicsit kellemetlenné tette, de egyébként nem volt vészes.

Az ismerősom aki szinten csinalta, mondta, hogy utana neki ures volt a gyomra, es milyen csodalatos volt, hat en ennyire drasztikus kulonbseget nem ereztem.
(mondjuk a csaj feleakkora, mint en).

De azóta gyakrabban kakilok.

Ma megint megyek.

Ha van konkret kerdesed, szivesen valaszolok :)

Ja, a doki szerint addig kell, amig a bél falára tapadt kanálszerű salakanyag is le nem jön.

És utana kb 20 percig még érdemes wc kozelben lenni.

Igyal sokat aznap (is)
:)

owyn · http://griefofthousandnights.blog.hu/ 2010.06.09. 17:21:36

@eriya: Ja, szerintem ez nem izé :-) Csak a társadalmunk tette azzá, dehogy stílusosan fogalmazzak, pont leszarom :-DDD

De köszi az infókat! Egyelőre én most a neerával tisztogatom magam, meglátjuk, hogy mi lesz a vége - az eredeti tervem az volt, hogy magamnak intézem el a beöntést - annyira nem lehet nehéz, csak nem tudom, hogy tulajdonképpen van-e különbség a két dolog között.

Kanálszerű salakanyag? Ez tök ijesztően hangzik :-)

eriya 2010.06.09. 17:25:01

@owyn: a neera nem tudom mi, de utanaolvasok.
a beontes magadnak nem olyan hatasos, mint a hidroterapia, felvaltva hideg-meleg vizzel osszehuzodast stimulal, igy hatasosabb, inkabb áztatás ez, a masik, hogy egy sima beontes nem "ér el" annyira fel allitolag.

a kanalszeru salakanyag: ugye a bél az henger alaku tobbe kevesbe, es amikor mar a belfalrol evek ota "odaragadt" cucc válik le, annak van egy kis "gorbulete", mint a kanalnak, azert hasonlitottam ahhoz. pill, firkalok uj bejegyzest a masodik alkalomrol.

owyn · http://griefofthousandnights.blog.hu/ 2010.06.11. 11:12:57

@eriya: neeráról írok magamnál, mert éppen azt gyűröm. gyakorlatilag ilyen méregtelenítés és lelkigyakorlat :-) de nekem nagyon bejön.
ezen a hidrocolonon még agyalok, lehet, hogy majd még teszek fel buta kérdéseket. És az alfamasszázs micsoda? én ultrahang+vákum kezelésre járok, hogy pusztuljon a belém égett zsír, de még csak olyan 4-5 alkalmon vagyok túl.

eriya 2010.06.11. 11:15:26

@owyn: közben utánaolvastam a neeranak. ez a juharszirupos cucc! anyukam hagyott itt egy dobozzal, de nem tudtam meginni!minden elismerésem! es van valami eredménye?

Az alfamazsrol irokmajd a blogba, mert szegenyt lecsereltem, az ultrahang az mi? izomstimulalo?

te mennyitol szeretnel amugy megszabadulni?

owyn · http://griefofthousandnights.blog.hu/ 2010.06.11. 21:05:44

@eriya: hát írtam is, hogy ehhez el kell érni egy lelkiállapotot, nekem most sikerült :-) és igen, teljesen jó érzés fizikailag, hogy 4 napja nem ettem már. (és lelkileg is, mert 4 kiló lement, de persze vissza fog jönni belőle, tudom).

ultrahang azzal kb talán fellazítják egy kicsit a zsírt, a vákuum a lényeg, ami elég fájdalmas (azt mondták, hogy olyan 5-6 után már nem lesz az, de azt majd csak holnap érem el), olyan, mintha jól megnyúznának, de közben tökre lehet érezni, hogy hol van "betokosodva a zsír" :-)

és 59 kilót cseréltem fel 95-re (haha, 64 kilósan már hihetetlenül dagadtnak érezem magam :-), de ennek főleg lelki okai voltak, szóval először azt kellett helyre tennem magamban, de az nagyjából sikerült.

eriya 2010.06.11. 21:08:56

@owyn: vakumon olyan 85 kilosan en is voltam, en mindig tiszta kek zold voltam utana es nem volt nagyon eredmenye sajnos :(
de tok jo, hogy "megvagy", mert jo hallani mas hogy van vele, meg mit csinal. te nem gondolkoztal, hogy leird?

owyn · http://griefofthousandnights.blog.hu/ 2010.06.12. 11:08:18

@eriya: de, én látok eredményt. gondolom, hogy centiben is van, de nem mérem magam, viszont "állagomat" tekintve nagy a változás. nem vagyok annyira tömör már :-)
de, itt szoktam írni, hogy mi van, csak sok a munkám és ezért nem mindig jut rá idő:
griefofthousandnights.blog.hu/

eriya 2010.06.12. 11:11:26

@owyn: az jo :D
amugy ha olyan helyen vagy, a kapszulas infraszaunat nagyon ajanlom, allitolag vakumra is sokat rasegit. infraszaunat nagyon szerettem, mar lement tiz kilo anno, de a ferjem nem azt vette eszre, hanem hogy mm, de barsonyos a borod :D
vagy az alfamasszazst, csak nem ilyen orult melegben (en nem birom :(()
en babó mellett vagyok, sok szempontbol kevesebb idom van, sok szempontbol tobb. tegnapelott ramszakadt egy szabadnap, azt sem tudtam mit csinaljak vele, hogy je, nem csak lopott 5 perceim vannak :D
süti beállítások módosítása