Apidexin 1

 2010.04.03. 11:47

Szülés után nemhogy leadtam volna a kilókat de jöttek. Ezt a blogot súlyeltüntető próbálkozásaimnak hoztam létre. Kilóról kilóra, centiről centire.

 

Első próbálkozás: Apidexin + a 72 órás haverja.

Kezdő súly: 112, 9
 

Mell: 122,5

Derek: 113,2

Csipő: 133

Comb: 78

Hogy mit eszek, iszok, azt is leírom.

Ez nem csodabogyó, mozogni is kell mellette, sajnos engem a dieta+mozgas nem inditott meg most a súlycsökkenés csodás lejtőjén..

Szóval Heti 1x 1.5 óra intenzív torna (nem egyedül csinálom, szóval lazsálás nincs), alkalmankként 2. A torna megnevezése "mélyizom torna".

 

Pár szót azért még leírnék így elsőre. Az apidexin meg fogja emelni a vérnyomásom, ami tök jó lenne, mert nagyon alacsony. Egyszer már lefogytam 90 napossal 40 kilót, amit terhességemig csodálatosan tartottam. Most nem jött be a 90 napos, a mediterrán, az alga, és a rubin réka féle diéta. A vérképem csodás, a pajzsmirigyem, minden rendben, a dokim értetlenül áll az eset előtt, adott lindaxat, valami x-el kezdődő gyógyszert (ami a zsir felszivodasat akadalyozza, ami szamomra hatastalan, mert nem eszek zsiros eteleket), szóval 3 havonta fizetek neki 10 rugót, de nem tud mit csinálni.

Meguntam.

Nem hiszem, hogy ez csodabogyó lenne, viszont a fogyást muszáj megindítani, és remélem, hogy ez megteszi. Mozogni kell mellette, és nem szabad enni. A legcinkesebb pont az ivás, mert nem iszok túl sokat. Na ezután fogok.

 

Címkék: fogyókúra apidexin

A bejegyzés trackback címe:

https://over100.blog.hu/api/trackback/id/tr491891599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása