Az alfamasszázs gyakorlatilag felturbózott infraszauna. 40 percig fő a testem egy 75 fokos kapszulában. A gép számolása szerint ez kb 430 kalóriát éget el, meg persze vesztek egy csomó vizet is.

Amiért megéri, hogy már a második kezelés után finom puha lesz a bőröm.

Heti 2-3 kezelés lenne az ideális, egyre van keret. Remélem elég lesz.

 

A rádiófrekvenciás zsírbontás a képen látható módon működik, sajnos nem az egész testre hat, csak bizonyos testrészekre csinálják, engem a hasam zavar, szóval ott.

Kb háromnegyed óráig lazítják és kioldják a zsírszövet egy részét, és utána fél óra alatt levezetik a nyirokrendszeren keresztül.

A masszázs és a zsírbontás miatt is marha sokat kell inni. A másik ok, amiért sokat kell inni, hogy elkezdtem a béltisztítást.

Anyagi és egészségügyi okokból a Colon Cleanset meg az Acai Bogyó kombót választottam. Bármi más is jó, a lényeg, hogy legyen benne indiai utimaghéj. Gyakorlatilag minden ilyen béltisztító cuccban ilyen van, csak a tálalás más.

És minimum 3x eszek, szénhidrátszegény étrendet követve.

A következő mérés összehasonlításokkal 17.-én lesz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://over100.blog.hu/api/trackback/id/tr61992479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása