Alfamasszázs -ultratone

 2010.06.11. 11:15

Az alfamasszázs tulajdonképpen felturbózott infraszauna. Bekennek egy kis krémmel (en fahéjasat szoktam kérni), elméletileg tekercselnének is, de én mindig 80fokos meleget kérek, ott meg úgy érzem rámég, szóval a tekercset ki szoktam hagyni. És így bekenve-tekercselve befekszel egy kapszulába. A fejed kinnvan, és finom légáramlat fújja, ami jóval elviselhetőbbé teszi, ráadásul a kapszula alsó része gyöngéden massziroz. És kiírja, hány kalóriát égettél el, ami tök jó! (Persze a szám viszonylagos, súly alapján számol, és még más alapján, mert ebben a melegben kevesebb kalóriát égettem el egy százassal, mert ugye alapból melegebb van, szóval izgalmas lenne tundi mi alapján számol még a súlyon kívűl)

Viszont ilyen melegben köszönöm szépen nem kérek belőle, így ultratone kezelésre cseréltem, ami izomstimuláló, tappancsokat tesznek rád, amik izomösszehúzódást generálnak. Ha jó erősen csinálják, klassz izomlázat is lehet tőle kapni.

Most egy darabig nem fogok mérni, mert jön a vörös korszak, fél kilónyi vizet tartogat plusszban a szervezetem, lesz több is, majd menstruáció után mérek. Á, úgyse bírom ki :)

 

 

Címkék: alfamasszázs ultratone

A bejegyzés trackback címe:

https://over100.blog.hu/api/trackback/id/tr602073773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása