Apidexin 2

 2010.04.04. 10:32

Az első nap étrendje.

Fehérjeturmix-al kezdtem a napot, mert nem eszek húst, a fehérje meg kell. Jó sok vizzel hígitottam, mellé megettem egy banánt. Napközben még ettem egy répát, egy szelet kenyeret vajjal es sonkával, egy zsömlét a kenyérhez hasonlóan. A napot csirkehúsleves levével fejeztem be, de azt rögtön két jénai tányérral.

Mellékhatások: szájszárazság, de ez csak jó, mert legalább iszom, kb négy litert vedeltem.

(Elméletileg 20 kilónként 1 liter plusszt kellene amúgy is inni, én eddig napi max fél litert ittam).

Szintén jó pont a vérnyomás emelkedés, tegnap abszolut nem voltak a szemem előtt az alacsony vérnyomás miatt repkedő szöszök.

Több energiám volt, bár egy kicsit éreztem a fejem, fájni nem fájt.

Az egyetlen negatív mellékhatás (az állandó wcre járáson kívűl), hogy nem tudtam elaludni. Ez azért furcsa, mert meg kellett állapítanom, hogy a bébi születése után én bármikor bárhol képes voltam elaludni. Szóval nagynehezen elaludtam, erre felebresztett a férjem, és utána már nem tudtam visszaaludni.

Majd leragadt a szemem, amíg be nem vettem a mai adagot, most jó.

Most ennyi, de tervezek egy bejegyzést, amiben megnézem mi van az adipexben meg mi az adipexinben.

 

Címkék: fogyókúra apidexin

A bejegyzés trackback címe:

https://over100.blog.hu/api/trackback/id/tr101893437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása