Apidexin 3

 2010.04.05. 14:23

Tegnap is fehérjeturmixot reggeliztem, de tettem bele zabot is. Szórványosan ettem, sokszor keveset, két szelet sonkáskenyér némi sajttal, két banán, meg egy almas, és kb egy liter csirkehúsleves leve. Olyan szomjas voltam, hogy még vizet is ittam, pedig ez nálam nagy szó.

Ma reggel ráálltam a mérlegre, 111,8 kilót mutatott. Ez nem azt jelenti, hogy fogytam, víz is lehet, de azért örülök.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://over100.blog.hu/api/trackback/id/tr731896254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása